RECEPTEN

Na jarenlang kleinschalige catering te doen en een vegan micro-bakkerij te runnen vanuit huis, is Zus&Zo tijdens de corona definitief gestopt met bestellingen. Om alle ervaring en recepten niet verloren te laten gaan, zijn we ze één voor één aan het opschrijven in een online kookboek. Bij de laatste telling waren er meer dan 150 recepten, dus het kan even duren voor we er zijn.

We hebben door de lockdown ook het samen Zoom-koken ontdekt, dus we zouden op de lange termijn graag online workshops aanbieden. Tot die tijd is er een vegan hulplijn voor alle vragen over koken en bakken. Want met een klein steuntje in de rug moet iedereen onze taart kunnen bakken en digitaal aan kunnen schuiven aan de keukentafel.

Het kookboek is te vinden op Smashing Dishes. Verzoeknummers voor klassiekers uit het Zus&Zo verleden kan je uiteraard altijd indienen en dan nemen we die mee. De carrot cake staat al op de planning voor het komende jaar.